Agata Żak

Dyrektor 4Me, pedagożka, psycholożka, nauczycielka Montessori, wykładowczyni akademicka

Marzenia są po to aby je spełniać – 4Me jest moim marzeniem o edukacji takiej, jaka jest najlepsza dla dziecka, dla jego wolności, pasji, niezależności, szczęśliwemu doświadczaniu i nauce, gdzie bliska relacja nauczyciela z dzieckiem i jego rodziną jest ważna i bardzo przyjazna, która opiera się na szacunku i dostrzeganiu własnych potrzeb, gdzie nie istnieją kary i nagrody, a uczenie się jest wewnętrzną potrzebą i radością, nie przymusem.

Jestem absolwentką psychologii Uniwersytetu SWPS w Sopocie, pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego oraz psychologii biznesu na WSB w Gdańsku.

Jestem certyfikowanym coachem i coachem prowokatywnym oraz terapeutą TUS. Swoje umiejętności kształtowałam podczas wielu szkoleń zdobywając międzynarodowe certyfikaty, między innymi Resilience (powrót do równowagi po wyzwaniach) i Transforming Communication ™ u Richarda Bolstada.

Jestem również dyplomowanym nauczycielem Montessori oraz pasjonatką pedagogiki alternatywnej głównie montessoriańskiej i freinetowskiej.

Interesuję się zmianą i ludźmi w procesie zmiany. Od wielu lat pracuję z rodzicami wspierając ich w poprawie relacji i budowaniu więzi z dziećmi.  Prowadzę konsultacje psychologiczne oraz coaching indywidualny . Wspieram rodziców także w relacjach Rodzic – Dziecko – Nauczyciel.

Pasjonuję się myśleniem krytycznym, edukacją alternatywną, komunikacją transformującą, sposobem myślenia i działania człowieka oraz jego postawami utajonymi.

Jestem mamą osiemnastoletniej córki i dwunastoletniego syna. W wolnym czasie odnawiam przestrzenie, koloruję, czytam, nurkuję i pływam, podróżuję z własnym projektem „matki z dziećmi na krańcu świata”  i cały czas się uczę.

Małgorzata Popielarska

Dyrektor administracyjny 4Me, ekonomistka, opiekunka żłobkowa Montessori

Barbara Kasyna

Asystentka nauczyciela Montessori , socjolożka, opiekunka Montessori

Chęć do pracy z dziećmi odkryłam w czasie, gdy moja młodsza córka zaczęła uczęszczać do przedszkola. Było to tak cudowne miejsce, że w pewnym momencie zapragnęłam stać się jego częścią. Miałam okazję wówczas zaobserwować jak wielką przyjemnością może być praca z dziećmi. Jak wiele radości i satysfakcji daje możliwość obcowania z najmłodszymi. Jaki to zaszczyt móc wkroczyć w ich świat i dostrzegać jak się rozwijają, uczą, dorastają.

Metoda nauczania opracowana przez Marię Montessori to przede wszystkim wielki szacunek dla każdego człowieka niezależnie od jego wieku i wzrostu. To podążanie za dzieckiem w taki sposób, by wspierać jego rozwój, zainteresowania i chęć do samodzielnego myślenia. To również otwartość na potrzeby i pomysły dzieci. Wszystkie te czynniki powodują, że jestem dumna z tego, iż mogę współtworzyć zespół 4me.

Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą dwóch córek, czternastoletniej Marysi i dziewięcioletniej Zosi. Czas wolny najchętniej spędzam na świeżym powietrzu. Uwielbiam spacery z moim psem Rubenem, podczas których niezmiennie zachwycam się wszelkimi okolicznościami natury.

Magdalena Drewa-Irek

Nauczycielka Montessori, pedagożka, nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Prywatnie jestem żoną Marcina, mamą Amelii i Nadii. Pojawienie się w moim życiu córek spowodowało, że otworzyłam się na największe marzenie, jakim była praca z dziećmi. To od dzieci nauczyłam się i uczę każdego dnia dostrzegać fascynujące szczegóły otaczającego świata. Dlaczego pedagogika Montessori? Maria Montessori uważała, że w wychowaniu dziecka najważniejsze jest podążanie za dzieckiem, wspieranie tych jego umiejętności, które możemy zaobserwować.

Uwielbiam obserwować, rozmawiać i milczeć z dziećmi, dostrzegać ich potrzeby i wspierać ich rozwój. Praca w przedszkolu 4 Me Montessori stała się moją pasją i pozwala mi pozostać w zgodzie z samą sobą.

Wolne chwile spędzam na czytaniu książek. Relaksuje się podczas długich spacerów, pijąc pyszną kawę. Uwielbiam rozmawiać, opowiadać, słuchać.

Ukończyłam Kurs Montessori – program przedszkolny w Centrum Edukacji Montessori. Studia podyplomowe na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna w Ateneum Szkoła Wyższa w Gdańsku. Jestem absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego, Instytutu Pedagogiki na kierunku pedagogiki ogólnej – studia magisterskie oraz Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej na kierunku pedagogika w zakresie specjalności pedagogika resocjalizacyjna – studia licencjackie.

Natalia Konopacka

Wychowawczyni grupy drugiej, pedgagożka, nauczycielka Montessori w trakcie certyfikacji

Jestem absolwentką Akademii pomorskiej w Słupsku o specjalności – pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna. Swoją pracę z dziećmi rozpoczęłam na ostatnim roku studiów.

W życiu prywatnym i pracy kieruję się słowami M. Montessori – „dziecko, któremu poświęcono więcej uwagi i opieki wyrasta na osobę silniejszą, bardziej zrównoważoną duchowo i energiczniejszą”.

Obserwacja dziecięcych postępów, rozwoju oraz radości z jaką przychodzą do żłobka są dla mnie wspaniałą nagrodą.

Prywatnie jestem mamą dwójki cudownych dzieci oraz posiadaczką dwóch psów.

Agnieszka Hewelt

Wychowawczyni grupy drugiej, pedagożka, nauczycielka Montessori w trakcie certyfikacji

Anna Konieczna

Neurologopeda, pedgagożka

Aleksandra Lewińska

Nauczycielka języka angielskiego i hiszpańskiego

Aleksandra Wesserling

Nauczycielka wspomagająca, pedagożka, oligofrenopedagożka, nauczycielka Montessori w trakcie certyfikacji

Monika Hoffmann

Nauczycielka rytmiki w przedszkolu i w żłobku

Iryna Rianycheva

Asystentka nauczyciela Montessori w grupie drugiej

Małgorzata Riebandt

Asystentka zespołu w grupach przedszkolnych i żłobkowej

Julia Roraf

Wychowawczyni grupy żłobkowej, opiekunka żłobkowa, opiekunka żłobkowa Montessori w trakcie certyfikacji 

Marta Czajkowska

Wychowawczyni grupy żłobkowej, opiekunka żłobkowa 

Agnieszka Romanowska

Wychowawczyni grupy żłobkowej, opiekunka żłobkowa